Followers

Thursday, February 5, 2009

~xda point~

ari ne,tiba2 plak aku rajin memblogging..
3 sdh posts aku(including this)...
aku cuma ingin meluangkan ms2 lapang ku ne yg menganggur dgn sunthin yg beneficial...
hehe...
teka nnt 14 february ada pa??..valentine??slh..mn da aku smbut valentine..
ada edu fair la d 1b...
ok my frens...kita ramai2 serbu 1b tu...kc rubuh..ahahahah....
lps tu tgk wyg..cehh,klu ada duit...heee~
berh,xda2 ba..tu la tajuk dia pun xda point...
idk...
peduli la..
now is already 11.25 pm..
i'm gettin' sleepy..
kla..
gud bye..
doakan aku bgn qiamullail esok...mo dkt sdh result SPM..takut ooo....


Demi masa(1)Sesungguhnya manusia itu dlm kerugian(2)Melainkan yg beriman dan mengerjakan kebajikan serta menasihati ke arah kebenaran dan menasihati ke arah kesabaran(3)
surah al-asr

0 comments: