Followers

Sunday, January 11, 2009

yay! happy..happy..my new dancing pad..

yesterday my mum brought me to KARAMUNSING..
ingatkan mo beli hp baru...rupa2nya my mum bw pg beli dancing pad..hehehehe...
so happy..

(ni la rupa dancing pad aku..hahaha..)
at least i can spend my dunno-what-to-do-at-home time with this dancing pad...
'ke arah ke-slim-an badan'....hahahaha

what do u say,kak ann??
lg ganas from urs...heheheh...ceh,'ta puji' oo me...

hp tu karangla..beli d cp pu n bulih...haha
then,i download the stepmania.com as kak ann ask me to...
n wala..i can play it already..hehehe...
so,kak anne...beware!!farah berlatih besungguh2 ne...krg balik,kita battle..hahaha...

p/s: my 2009 wishlist gonna come true...become slim..hehehe...

3 comments:

pink_butterfly said...

yeay3!!!

gonna try it someday b4 u go 2 plkn..hehe...

Colours said...

waa post la picture of it!!! mau tengok mau tengok! hehe nnt mesti farah x ble beat kakak =p

Anonymous said...

tgkla klu rajin..hahaha...